søndag 20. februar 2011

50-tallet med affeksjonsverdier

Jeg har faktisk ikke kjøpt et eneste møbel jeg har i huset nytt... Denne sjenken/bestikkskapet har jeg arvet av min mor. Den ble kjøpt inn da hennes barndomshjem sto ferdig på 50-tallet. Den er behandlet med min fars spesialblandede lakk og jeg synes overflaten er blitt veldig bra. På toppen har en rufsete prydbjørk fått plass. Samboeren min fikk den i innflyttingsgave til sin første bopel...Og det er jo nå blitt 15 år siden. I sommer fikk bjørka vår en tøff tid ute i hagen mens vi renoverte innvendig. Den mistet alle bladene sine. Gjennom vinteren har den sakte men sikkert kommet seg. Utrolig hardfør denne altså! Og har stooor affeksjonsverdi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du ville legge igjen en hilsen hos meg!